luni, 20 septembrie 2010

Minusul românesc


Ceva lipsește.
Cine este pionierul minusului românesc ?!?
Motoarele evoluției României, per ansamblu, au fost și sunt în continuare subturate de o castă, un cerc oligarhic exclusivist, care și-a ”rotunjit” notorietatea prin cele mai nobile și distinse acțiuni submersive (opuse ordinii).
Această eminență cenușie undercover, un gen de Alba ca Zăpada neagră, a reușit să spele creierul național atât de bine încât cu greu găsești în el urme de autentic.  
Paradoxul meu e că trăiesc în două Românii.
Una pe care mi-o doresc și alta pe care o am.
Noi - văzuți din afară: mândrie - rușine -  și prejudecată
Vreau să știu, cu adevărat, cine și ce au înapoiat aceasta țară. 
Cine a gândit schema involuției? 
A fost un om, a fost o instituție?!
Ai curaj și spune-i pe nume.
Contează pentru că ...
Ceva lipsește.



3 comentarii:

  1. in umila mea opinie vreau sa-ti spun ca nu este ceva ce ne-a stricat, furat..innapoiat. firea noastra e de spetza joasa...la fel sunt si ucraenienii, bulgarii deci...nu-ti bate capul sa cauti un tap ispasitor. Daca insa gasesti unul ai sa fii tu. ca nu faci nimic pt tara ta temandu te ca nu poti face tot si tot asa fiecare dintre noi printre care un loc fruntas il ocup eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo. Chiar nu m-am gandit la varianta asta!
    Merci de comenatriu.
    Pertinent!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am sa incerc o varianta de raspuns corectand un proverb vechi: "Ce nu te omoara, te omoara pe dinnauntru".
    Sunt factori interni si externi. Istoria, oportunistii din exterior, parvenitii din interior - asa-zisii "YES-men" si indatorirea la FNI ne-au transformat in sclavi.
    Cand ai o tara de sclavi infometati, ai o tara de oameni care penduleaza intre uman si animalic. Cand te lupti pentru supravietuire tinzi spre partea animalica.
    Firea noastra nu e firea noastra. Este firea umana construita de anumite circumstante. Cand vezi ca un fenomen se dezvolta la scara larga atunci trebuie sa cauti un motiv obiectiv.
    Oamenii nu viseaza acelasi vis decat daca li s-a dat sa vada de n ori aceeasi reclama.

    RăspundețiȘtergere